English

لزوم تبیین صیانت از جمعیت به عنوان مولفه قدرت ملی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم تبیین صیانت از جمعیت به عنوان مولفه قدرت ملی تاکید کرد.

لزوم تبیین صیانت از جمعیت به عنوان مولفه قدرت ملی

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار غلامرضا جلالی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید، افزود: کشور ما در سال های اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مساله کاهش جمعیت شده است که می تواند بسیاری از مولفه های و عرصه های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و غیره  را دستخوش چالش کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه در موضوع امنیت ملی بحث حفاظت و صیانت از جمعیت است، تاکید کرد: امروز جمعیت یک نعمت و از پایه های قدرت ملی محسوب می شود.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در حوزه مباحث جمعیت و خانواده تاکید کرد: این امیدواری وجود دارد تا با اصلاح و تکمیل مصوبه مجلس، سیاستگذاری کشور به نفع صیانت از رشد جمعیت تغییر کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز در جریان سفر یکروزه به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

هشتم تا چهاردهم آبان‌ماه به عنوان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نامگذاری شده‌است و هر سال به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در سطح کشور برای تقویت راهبردهای پدافند غیرعامل اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه