English

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اطلس آموزشی استان همدان تدوین شده است / حضور معلمان همدانی در مدارس با ارائه کارت واکسیناسیون

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اطلس آموزشی استان همدان تدوین شده است افزود: در این اطلس آموزشی وضعیت آموزش‌های مجازی و حضوری، مدارس کم جمعیت فعال در روستاها مشخص شده و درس نامه هایی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

 اطلس آموزشی استان همدان تدوین شده است / حضور معلمان همدانی در مدارس با ارائه کارت واکسیناسیون

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روز چهارشنبه با بیان اینکه اطلس آموزشی استان همدان تدوین شده است افزود: در این اطلس آموزشی وضعیت آموزش‌های مجازی و حضوری، مدارس کم جمعیت فعال در روستاها مشخص شده و درس نامه هایی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با هماهنگی مناسب دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مقابله با ویروس کرونا و آموزش و پرورش استان واکسیناسیون معلمان به آموزش پرورش محول شد که در ۲ بازه زمانی با فاصله ۲۸ روزه واکسیناسیون فرهنگیان صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: بازگشایی مدارس در سه گام در دستور کار بود که گام نخست شامل گروه اول سوم مهر ، گروه دوم ۲۳ مهر مدارس با جمعیت ۱۵ تا ۳۰ دانش آموز و در گام سوم نیز مدارس زیر ۳۰۰ نفر به صورت کلاس بندی شده با جمعیت کم بازگشایی شدند.

پورداود ادامه داد: حدود ۸۰ درصد دانش آموزان استان همدان هم اینک در بستر شبکه شاد هستند همچنین ۹۹ درصد معلمان و فرهنگیان در شبکه شاد عضو بوده و فعالیت انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه و ۱۲ هزار کلاس تحصیل می کنند تصریح کرد: ۱۲ هزار دانش آموز این استان بدون تبلت بودند که تاکنون برای ۹ هزار نفر تبلت تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: نگرانی آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت، افزایش آمار واکسیناسیون دانش آموزان و رسیدن به استاندارد و معیاری است که علوم پزشکی اعلام کرده است.

پورداود ادامه داد: ابنیه هایی که پیشتر اداره کل نوسازی برای آموزش و پرورش احداث کرده اغلب تهویه ندارند و تجهیز آنها مستلزم ارائه بودجه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه