English

محمد پهلوان کاشی:

بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واکسینه شدند

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در شرایط حاضر، بهترین راهکار در راستای پیشگیری از کرونا، واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر اضافه کرد: در مورد سطح واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی تا کنون بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: از این تعداد، سه میلیون و ۵۴ هزار نفر دز اول و یک میلیون و ۵۵۵ هزار نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی متذکر شد: در شرایط حاضر، بهترین راهکار در راستای پیشگیری از کرونا، واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، از تمامی گروه‌های هدف که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، درخواست کرد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، در این امر مشارکت داشته باشند.

پهلوان کاشی در خاتمه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند و همچنین ۱۴۲ بیمار بدحال نیز در بخش‌های مراقبت ویژه این دانشگاه بستری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه