English

علی بهرامی زاده:

اختصاص زمین به پنج طرح صنعتی فناورانه در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی: طرح‌های متقاضی زمین پس از تایید شورای راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی استان به شورای ملی راهبری شهرک‌های فناوری کشور ارسال می‌شوند.

اختصاص زمین به پنج طرح صنعتی فناورانه در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پنج طرح صنعتی دانش‌بنیان و فناورانه در خراسان رضوی طی مهر ماه امسال مجوز دریافت زمین در شهرک فناوری، صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق دریافت کردند.

بهرامی زاده در ادامه این خبر افزود: اولویت شورای راهبری در واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه به ترتیب در حوزه‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: تاکنون درخواست ۳۰ طرح صنعتی فناورانه برای دریافت زمین در شهرک فناوری، صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق ثبت شده و مورد بررسی قرار گرفته که با واگذاری زمین به ۵ طرح از این تعداد موافقت شده است و  مراحل اختصاص زمین در قالب قطعه ۲۴۷ مترمربعی به هریک از این ۵ طرح آغاز شده است.

وی همچنین یادآور شد: طرح‌های متقاضی زمین پس از تایید شورای راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی استان (متشکل از اساتید دانشگاه و خبرگان صنعتی استان) به شورای ملی راهبری شهرک‌های فناوری کشور ارسال می‌شوند تا پس از بررسی و دریافت امتیاز لازم، مجوز واگذاری زمین برای استقرار در شهرک فناوری شمال شرق را دریافت کنند.

بهرامی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: راهبرد امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی، اولویت دادن به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و طرح‌های فناورانه معرفی شده از سوی دانشگاه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی