English

محمدعلی منصوری:

سهم خراسان رضوی از طرح جهش تولید مسکن، ساخت بیش از ۹۳ هزار واحد مسکونی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: متقاضیان باید شرایط داشتن فرم سبز، نداشتن مسکن، تاهل یا سرپرست خانوار و سکونت دستکم پنج سال در شهر مورد تقاضای مسکن را دارا باشند.

سهم خراسان رضوی از طرح جهش تولید مسکن، ساخت بیش از ۹۳ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سهم خراسان رضوی از طرح جهش تولید مسکن  ساخت ۹۳ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی است؛ این واحد‌ها در اشکال مختلف با مسئولیت کارگزارانی، چون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انبوه سازان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یا به صورت خودمالک ساخته می‌شوند.

منصوری در ادامه این خبر بیان کرد: ثبت نام متقاضیان در این طرح از ۲۸ مهر ماه در سراسر کشور آغاز شده و شهر‌هایی از استان خراسان رضوی که امکان ثبت نام متقاضیان در آن‌ها میسر است شامل بجستان، فریمان، انابد، بیدخت، تایباد، تربت‌حیدریه، جنگل، خواف، داورزن، درگز، رباط سنگ، سبزوار، کاخک، گناباد، مزداوند، یونسی، روداب، تربت‌جام، فیض آباد، لطف آباد، کلات، خلیل آباد، جغتای، چناران، سرخس، صالح آباد، عشق آباد، گلبهار، بینالود و نیل شهر می‌باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین افزود: مرحله نخست ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح "جهش تولید مسکن" به آدرس saman.mrud.ir  به مدت یک ماه به طول می‌انجامد.

منصوری تاکید کرد: متقاضیان باید شرایطی از جمله داشتن فرم سبز (عدم استفاده از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین و مسکن و تسهیلات)، نداشتن مسکن، تاهل یا سرپرست خانوار و سکونت دستکم پنج سال در شهر مورد تقاضای مسکن را دارا باشند.

وی ادامه داد: از کل سهمیه این استان برای طرح جهش تولید مسکن در سال جاری زمین ۵۷ هزار و ۹۵۶ واحد تامین شده و کمک دولت برای ساخت این واحد‌ها در اشکال مختلف انجام می‌شود و بعد از بررسی شرایط متقاضیان، افراد واجد شرایط به اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی یا ادارات تابعه آن در شهرستان‌ها دعوت و تاییدیه نهایی به متقاضی داده می‌شود.

منصوری در خاتمه متذکر شد: اجرای طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر نیز در قالب دستورالعمل‌های خود ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه