English

به مناسبت هفته تربیت بدنی:

فرهنگ ورزش های همگانی در شرکت گاز ایلام نهادینه می شود

رئیس واحد HSE شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه فرهنگ ورزش های همگانی در شرکت گاز ایلام نهادینه می شود، گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی در کارکنان و حفظ سلامتی همه همکاران پس از دوران کرونا، با بهبود شرایط و واکسینه شدن اکثریت جامعه و شرکت، برنامه ریزی برای اجرای منظم ماهیانه همایش پیاده روی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار می گیرد.

فرهنگ ورزش های همگانی در شرکت گاز ایلام نهادینه می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، زهرا فرجی رئیس واحد HSE شرکت گاز استان ایلام در همایش پیاده روی کارکنان گاز ایلام افزود: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 تاکنون کلیه برنامه های ورزشی جمعی کنسل شده بود که خوشبختانه با تصویب هیات مدیره و با رعایت پروتکل های بهداشتی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اولین همایش پیاده روی  به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده است،اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط در کارکنان، اهمیت به سلامت کارکنان و غیره از اهداف برگزاری این گونه همایش هاست.

رئیس واحد HSE شرکت گاز استان تصریح کرد: برنامه همایش پیاده روی ویژه کارکنان در کمیته سلامت شرکت مطرح و اجرای آن با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مورد تصویب قرار گرفت.

فرجی از اطلاع رسانی جامع به کلیه همکاران جهت حضور در این برنامه خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 80 نفر از همکاران شرکت گاز شامل 60 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان در این همایش شرکت کردند و مسیر 5 کیلومتری پارک جنگلی چقاسبز شهر ایلام را بصورت پیاده روی طی کردند.

55

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه