English

آیت الله صافی گلپایگانی:

اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست

یکی از مراجع تقلید درخصوص معیشت و روابط خارجی به رئیس مجلس شورای تاکید کرد: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم

اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی در  قم با وی، گفت: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم، مردم نجیب و شریف کشور ما مستحق این وضعیت نیستند.

وی با اشاره به گرانی‌ها، افزود: گرانی برای مردم طاقت فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: توجه داشته باشید که همه کارها باید برای جلب رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم باشد. اگر نیت انسان در کارهایش خدایی باشد، خداوند متعال هم، کمک و یاری خواهد کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم. اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد:  امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) بر این مملکت و مردم شریف ما مستدام باشد و شما و همکارانتان و کسانی که دوست دارند به مردم خدمت کنند و ناراحتی و غصّه مردم را برطرف نمایند، بر مشکلات فائق آیند و مردم را خوشحال نمایند.

در این دیدار حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمدامیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و محمد باقر قالیباف گزارشی را از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره جدید ارائه داد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در سفر به قم با حضرات آیات ، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، صافی گلپایگانی ، نوری همدانی، علوی گرگانی و حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی از مراجع تقلید در ایران دیدار و گفت و گو کرد.

دیدارهای رییس مجلس شورای اسلامی در قم بدون حضور خبرنگاران و عکاسان محلی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه