English

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی:

توسعه راه‌های شمال استان اردبیل اولویت دولت است

رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های شمالی استان اردبیل گفت: توسعه راه‌های شمال این استان در اولویت اقدامات دولت قرار دارد.

توسعه راه‌های شمال استان اردبیل اولویت دولت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور روز جمعه در جریان بازدید از فرایند احداث باند دوم جاده پارس‌آباد به اردبیل گفت: دولت وزارت راه و نمایندگان مجلس هم تلاش کنند تا این جاده به شکل استاندارد احداث شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات فوتی وجرحی در این مسیر بیان کرد: این مسیر علاوه بر تامین شرایط تردد ایمن مردم، باید به بستر انتقال مازاد محصولات کشاورزی منطقه تبدیل شود.

پروژه احداث باند دوم پارس‌آباد - اردبیل بطول ۶۵ کیلومتر با هدف ایمن‌سازی مسیر ، کاهش تصادفات جاده‌ای ، کاهش مصرف سوخت ، کاهش زمان سفر ، توسعه ترانزیت کالا و مسافر و نیز توسعه صنعتی و کشاورزی دشت مغان اجرا می‌شود.

اجرای طرح بزرگراه پارس‌آباد - اردبیل  بطول ۲۲۲ کیلومتر از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون ۴۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده ، ۹۷ کیلومتر نیز در دست مطالعه است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه سه هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه