English

قالیباف:

محکوم به موفقیت هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های خوب کشور برای حل مشکلات، گفت: امروز هم مانند زمان جنگ که همه می‌دانستیم باید مقابل دشمن بجنگیم برای حل مشکلات معیشتی اجماع وجود دارد اگرچه که در روش‌ها و استفاده از ابزارهای مختلف اختلاف نظرهایی وجود دارد.

محکوم به موفقیت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدباقر قالیباف در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه امروز در کشور ما موظف به همکاری با یکدیگر هستیم، اظهار کرد: ما محکوم به موفقیت هستیم اما در شرایط کنونی کشور همدلی و هماهنگی قوا کفایت نمی‌کند و باید برای حل مشکلات مردم هم‌افزایی میان همه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم صدای افرادی باشیم که در سال‌های گذشته مشکلات معیشتی زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده است و اکنون باید برای رفع مشکلاتشان کار کنیم.

قالیباف با بیان اینکه ما در جایگاه سران قوا هر هفته چند ساعت برای بررسی مشکلات مردم جلسه مشترک برگزار می‌کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری هر چه بیشتر باری از دوش مردم برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب کشور برای حل مشکلات، گفت: امروز هم مانند زمان جنگ که همه می‌دانستیم باید مقابل دشمن بجنگیم برای حل مشکلات معیشتی اجماع وجود دارد اگرچه که در روش‌ها و استفاده از ابزارهای مختلف اختلاف نظرهایی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی