English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد:

لزوم استفاده از فن آوری های جدید برای تسطیح اراضی کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشت مکانیزه و استفاده از کارنده های کشت جوی و پشته ای در زمین های پست که دچار آب ماندگی می شوند از راهکارهای توسعه کشت کلزا در این اراضی است.

لزوم استفاده از فن آوری های جدید برای تسطیح اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عزیزاله شهیدی فر در رزمایش تسطیح اراضی کشاورزی با دستگاه لیزری و کشت مکانیزه کلزا به روش جوی و پشته ای در گلوگاه اظهار داشت: استفاده از فن آوری های جدید برای تسطیح اراضی، کاشت محصولات و سمپاشی ها ضروری است.

وی ادامه داد: تسطیح زمین های کشاورزی از مهمترین روش ها برای بهره وری بیشتر منابع آبی است که باید مورد توجه کشاورزان قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندان افزود: کشت مکانیزه و استفاده از کارنده های کشت جوی و پشته ای در زمین های پست که دچار آب ماندگی می شوند از راهکارهای توسعه کشت کلزا در این اراضی است و بر همین اساس کشاورزان از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نسبت به کشت کلزا در زمین هایشان اقدام کنند.

فریدون کلبادی نژاد فرماندار شهرستان گلوگاه نیز با قدردانی از سازمان جهاد کشاورزی استان برای توسعه کشاورزی و ورود ماشین آلات و فن آوری مدرن به این شهرستان، بر توسعه شهرک های کشاورزی به ویژه شهرک گلخانه ای تأکید کرد.

مهدی باباجانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه هم بر توسعه مکانیزاسیون در این شهرستان تأکید و خواستار افزایش اعتبارات این بخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه