English

استاندار مازندران در نشست با فرمانداران:

فرمانداران لحظه به لحظه پروژه های مهم شهرستان را پیگیری کنند

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت نقش آفرینی فرمانداران در شهرستان ها، گفت: فرمانداران لحظه به لحظه پروژه های مهم شهرستان را پیگیری کنند.

فرمانداران لحظه به لحظه پروژه های مهم شهرستان را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان با اشاره به اهمیت نقش آفرینی فرمانداران در شهرستان ها، اظهار داشت: فرمانداران، مسائل و پروژه های مرتبط با شهرستان ها را با جدیت پیگیری کنند، تا به اتمام برسد.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توجه به پروژه های نیمه تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران عنوان کرد و ادامه داد: نظارت بر بازار، جذب سرمایه گذار و مقابله با کرونا مورد اهتمام مجدانه فرمانداران باشد.

استاندار مازندران گفت: گردشگری یک ظرفیت توسعه ای و اقتصادی برای استان است و در این راستا بوم گردی به ویژه استفاده از ظرفیت های گردشگری آب بندان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از پسماند به عنوان یک اولویت کاری برای فرمانداران نام برد و بیان داشت: فرمانداران در شهرستان ها با هماهنگی و نظارت بر ساماندهی و اتمام پروژه های پسماند در استان اهتمام ویژه بورزند.

حسین زادگان با بیان اینکه در کنترل کرونا راهی جز اجرای سخت گیرانه محدودیت ها و تشدید رعایت الزامات بهداشتی نداریم، تأکید کرد: فرمانداران می بایست با اعلام هشدار ها، شهرستان ها را از حالت عادی‌انگاری خارج کنند.

وی در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی به عنوان یکی از مأموریت های مهم فرمانداران، تأکید کرد: انتظار ما این است که فرمانداران مأمن تولیدکنندگان باشند و در راستای احیای واحدهای تولیدی شبانه روزی تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به این که هر کار امید بخش و زیربنایی اگر حتی یک روز زودتر افتتاح شود، غنیمت است و مردم را خرسند می کند، خاطرنشان ساخت: فرمانداران لحظه به لحظه پروژه های مهم شهرستان را پیگیری کنند.

استاندار مازندران افزود: اولویت اصلی نظام و دولت افزایش سطح رضایتمندی جامعه است و تنظیم بازار از دغدغه های مدیریت استان است و با تشدید نظارت ها و ساماندهی بازار از افزایش کاذب اقلام مایحتاج عمومی باید پیشگیری شود.

وی زراعت چوب را از اولویت های استان دانست و گفت: همه فرمانداران تعهد خود را برای کشت نهال به اتمام برسانند.

حسین زادگان خطاب به فرمانداران گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثار گران، تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران را مد نظر قرار دهند و همچنین بر تداوم آزادسازی سواحل، جذب سرمایه گذاری برای اجرای اسکله های تفریحی توریستی، پاک سازی حریم جاده و اهتمام ویژه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه