English

اظهارات تکان‌دهنده عضو شورای شهر بندرعباس؛

سواستفاده روزنامه ای که صاحبش کارمند شهرداری است/ حراست به جای پیگیری امور در پی استخدام نزدیکان خود است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سواستفاده روزنامه ای که صاحب امتیاز آن یکی از کارکنان شهرداری است، باتوجه به رویکرد اعضای شورا بر اجرای عدالت و شفافیت و همچنین با توجه به بی عدالتی که در حق رسانه های استان رخ داده است، لازم میدانم که این مسئله مورد تفحص و بررسی قرار گیرد.

سواستفاده روزنامه ای که صاحبش کارمند شهرداری است/ حراست به جای پیگیری امور در پی استخدام نزدیکان خود است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در دهمین جلسه شورای این شهر با اشاره به اهمیت شفافیت در عملکرد شهرداری و شورا، اذعان داشت: برای ایجاد شفافیت باید رویه ها از ابتدا مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد. در نحوه ی جذب سرمایه گذار، انعقاد قرارداد و اجرا باید دقت باشد و اولین قدم بررسی درج آگهی ها برای دریافت سرمایه گذار  است.
دبیری نژاد بیان داشت: در سال ۹۹ یک ویژه نامه برای شهرداری به مبلغ ۶٠ میلیون تومان چاپ شده است که دور از عدالت است، از یکی از پر تیراژترین روزنامه‌های استان مانند صبح ساحل که استعلام قیمت گرفتیم در سال ۱۴٠٠ همین ویژه نامه را با ۱۲میلیون تومان چاپ و متشر می کرد.
وی گفت: صاحب امتیاز این روزنامه یکی از کارکنان شهرداری است، باتوجه به رویکرد اعضای شورای بر اجرای عدالت و شفافیت لازم است با توجه به بی عدالتی که  در حق رسانه های استان رخ داده است، این مسئله مورد تفحص و بررسی قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ابراز داشت: میانگین دریافتی رسانه های استان از شهرداری بندرعباس پنج میلیون تومان بوده است این در حالی است که این روزنامه‌ای خاص به تنهایی در این بازه زمانی ۷٠٠ میلیون تومان بیشتر از میانگین تمامی رسانه ها دریافت کرده است.
دبیری نژاد تصریح کرد: این مسئله حتی از صحن علنی شورا نیز فراتر است و حراست شهرداری باید به مسئله ورود کند اما متاسفانه کارکنان حراست شهرداری درحال حاضر بیشتر درگیر استخدام خانواده و اقوام خود در شهرداری هستند.
وی در پایان افزود: باید نسبت به هزینه های روابط عمومی شهرداری بندرعباس و سازمان های تابعه‌ی آن تحقیق و تفحص صورت گیرد، همه سازمان های شهرداری عکاس و فیلم بردار دارند چرا باید در هزینه های شهرداری هزینه عکاس و  فیلم دار برای ساخت کیپ و عکس‌برداری درج شود، این موارد جز اتلاف هزینه های بیت المال است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه