English

به میزبانی منطقه ۸ شهرداری تهران انجام شد

برگزاری نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان کوتاه قامت و معلول

به همت شهرداری منطقه ۸، نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان کوتاه قامت و معلول به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و روز ملی پارالمپیک برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان کوتاه قامت و معلول

به گزارش خبرگزاری موج؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران گفت: توجه به افزایش تحرک، پویایی و شادابی بانوان به خصوص بانوان کوتاه‌قامت و دارای معلولیت، ارتقاء سطح مشارکت معلولان در فعالیت های ورزشی همچنین معرفی رشته‌های متنوع مناسب با شرایط این قشر از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت ها بود.

شهردار منطقه ۸ افزود: در حال حاضر با توجه به اهمیت روز‌افزون فعالیت‌های حرکتی و ورزشی برای معلولان، هدف اصلی این است که سلامتی این قشر تا حد امکان باز گردانده یا حفظ شود ضمن اینکه حضور در اجتماعات ورزشی و منزوی نشدن معلولان هم یکی دیگر از این اهداف است.

تنهایی گفت: ورزش فعالیت درمانی-‌تفریحی است و هم پر‌کننده اوقات فراغت معلولان است و در صدد هستیم برنامه های مستمر و متنوعی برای این قشر داشته باشیم .

در این برنامه ایستگاه های ورزشی تفریحی و رقابت های دوستانه در رشته‌های فلوربال، رینگ بال، شوت‌دارت، پدل پارکی، بهکاپر، تیر و کمان و ... برای بانوان کوتاه قامت و معلول برگزار شد .

این برنامه با حضور افسانه بیابانی معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و جمعی از مدیران منطقه و با همکاری کمیته ورزش انجمن کوتاه قامتان ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه بانوان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه