English

برگزاری جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه پردیسان

جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه پردیسان برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه پردیسان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسائل و مشکلات اهالی منطقه پردیسان قم ساکن در بلوار بهشت و خیابان عترت در مسجد امام رضا(ع) این منطقه با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و مدیر منطقه هشت شهرداری قم بررسی شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدحسین پرهیزکار امام جماعت مسجد امام رضا(ع) با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه هشت در ساخت بوستان عترت و توسعه فضای سبز در این منطقه به بیان بخشی از مسائل و مشکلات موجود بلوار بهشت و خیابان عترت پرداخت.

وی افزود: متأسفانه در این منطقه تعاونی‌های مختلف که اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند، واحدهای مسکونی را نیمه‌تمام تحویل مالکان داده‌اند که با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و نیاز به ورود دستگاه قضایی و سایر مسئولان شهر برای رفع این مشکل است.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) تصریح کرد: درخواست ما از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم توجه بیش‌ازپیش به نقاط کمتر برخوردار و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز در این نشست به سؤال‌های شهروندان ساکن در پردیسان پاسخ داد و گفت: وظیفه ما در قبال رأی مردم خدمت به آنان است و برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سید مجتبی سبحانی ثابت بابیان اینکه برخی از درخواست‌های مردمی در بخش فضای سبز و یا آسفالت به محیط‌های داخل مجتمع‌های مسکونی برمی‌گردد ابراز کرد:‌ این اقدامات وظیفه اعضای هیئت‌مدیره مجتمع‌ها بوده و باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم نیز با قدردانی از همکاری مردم منطقه و خیابان عترت در اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهری گفت: تکمیل بوستان عترت در مدت ۱۰ روز و در اختیار گذاشتن آن برای استفاده مردم از اقدامات شاخص بوده است.

محمد رمضانی خواستار همکاری بیشتر مردم در پرداخت عوارض نوسازی شد و اذعان کرد: هراندازه مردم در پرداخت این مهم توجه لازم را داشته باشند می‌توان خدمات بهتری به آنان ارائه داد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان برای توسعه و هزینه نگهداری فضای سبز و ۹ میلیارد تومان نیز نظافت شهری در نظر گرفته‌شده که پیش‌بینی ما این است، این هزینه‌ها در هر دو بخش به ۲۵ میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی