English

لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش میناب/ همیشه باید نگاه رو به جلو داشته باشیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه به‌ واسطه گستردگی شهرستان کارهای بسیاری روی زمین مانده است اظهارداشت: نیازاست به مجموعه آموزش و پرورش میناب توجه ویژه ای شود و همیشه باید نگاه رو به جلو داشته باشیم.

لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش میناب/ همیشه باید نگاه رو به جلو داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب با بیان اینکه تغییرات در سیستم اداری یک روال طبیعی است اظهار داشت: اگر ایثار و خود گذشتی را نداشته باشیم نمی توانیم به وظایف خود به خوبی عمل کنیم و از کسانی که در عرصه های مختلف زحمت می کشند باید تکریم شوند.
وی با بیان اینکه به‌واسطه گستردگی شهرستان کارهای بسیاری روی زمین مانده است اظهار داشت: نیاز است به مجموعه آموزش و پرورش میناب توجه ویژه ای شود و همیشه باید نگاه رو به جلو داشته باشیم. 
سلحشور با اشاره به اینکه باید با هم‌‌فزایی درصدد رفع مشکلات در شهرستان باشیم، عنوان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای رشد در حوزه آموزش شهرستان استفاده خواهیم کرد.
معاون استاندار هرمزگان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: وحدت رمز موفقیت است و بیشتر هر زمان اکنون به آن نیازداریم. 
محمد قویدل معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم عنوان کرد: جایگاه و اهمیت توسعه آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست.
وی اظهارداشت: رئیس اسبق آموزش و پرورش میناب باتوجه به شرایط کرونا کارهای بسیار خوبی انجام دادند و جای قدردانی دارد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در سیستم مدیریتی گردش نخبگان امری اجتناب ناپذیر است افزود: باتوجه به دستورات ابلاغی جدید و وضعیت ویروس کرونا لازم است احتیاط های لازم صورت گیرد و اقدام به بازگشایی همه مدارس نکنیم.
وی عنوان کرد: از مجموع سه هزار و ۴۵۲ واحد آموزشی در سطح استان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های که اعلام شده، قریب به هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی شرایط بازگشایی را داشتند و مجوزات این واحد های آموزشی صادر شده است.
قویدل با بیان اینکه با توجه به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان دوره ابتدایی هنوز انجام نشده است گفت: براساس آخرین مصوبه توصیه و تاکید بر آن بوده تا مشخص وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان دوره ابتدایی و شیوع ویروس کرونا، بازگشایی مدارس در دوره ابتدایی را نداشته باشیم.
وی افزود: در استان هرمزگان از مجموع هزارو ۴۰۰ واحد آموزشی دوره متوسط ۳۴۰ واحد آموزشی ‌شرایط بازگشایی آن‌ها بررسی شده و مجوز بازگشایی آن‌ها صادر شده است؛ مدارسی که مجوز بازگشایی آن‌ها صادر نشده بررسی لازم انجام شود تا از نیمه دوم آبا‌ن‌ماه نسبت به صدور مجوز جهت بازگشایی مدارس اقدام شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه در بازگشایی مدارس نباید شتاب‌زدگی و با عجله این‌کار انجام شود عنوان کرد: بازگشایی مدارس باید به‌صورت تدریجی صورت گیرد و دانش آموزان باتوجه به ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد از کلاس‌های درس استفاده کنند.
در پایان از زحمات سعیده کریمی تقدیر و حسن خدامی به‌عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش میناب معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه