English

کارشناس هواشناسی مازندران اعلام کرد:

برف و باران در راه مازندران

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از فردا تا پایان هفته بارانی همراه با کاهش دما، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات خواهد بود.

برف و باران در راه مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ایمان نبی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: گلوگاه و ساری با بیشینه دمای 25 درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای یک درجه بالای صفر صبح امروز خُنک‌ترین نقطه استان گزارش شد.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان استان امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: با تقویت سامانه سرد بارشی فردا چهارشنبه و پنج شنبه در استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید موقتی، بارش باران، کاهش محسوس دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا 8 درجه سانتیگراد و در ارتفاعات تا 12 درجه خواهد رسید.

نبی پور با بیان اینکه در این مدت در مناطق مرتفع بالای 2 هزار و 500 متر بارش برف خواهیم داشت، افزود: آبگرفتگی معابر در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای و پر آب شدن رودهانه‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: این سامانه بارشی از پنج شنبه شب به تدریج از استان خارج می‌شود و از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده آسمان استان آفتابی همراه با افزایش دما خواهیم داشت.

وی افزود: دریای خزر امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید وصیادی مناسب است، اما روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه مواج می‌شود.

نبی پور با تأکید بر اجتناب از فعالیت‌های دریایی در این مدت گفت: خطر غرق شدن شناور‌های سبک و متوسط و شناور‌های صیادی، اختلال در تردد شناور‌های بزرگ و فعالیت‌های بندری و عمرانی ساحلی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه