English

ملک پور خبر داد:

سخنرانی سیاسی حجت الاسلام محمودآبادی در مرکز شهرستان برخوار

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار از سخنرانی سیاسی حجت الاسلام محمودآبادی درمرکز شهرستان برخوار خبر داد.

سخنرانی سیاسی حجت الاسلام محمودآبادی در مرکز شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ملک پور درتکمیل این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر وچهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ودر دهمین روز از این ایام با شعار جبهه مقاومت، پاسداری از انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، از حجه الاسلام محمودآبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر دولت آباد جهت ارائه سخنرانی درخصوص انقلاب اسلامی و تبیین دیدگاه جهت همکاران و مربیان مرکز دعوت بعمل آمد.

حجت الاسلام محمودآبادی در ابتدای سخنرانی ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه (س)  بیان داشت: نباید نسبت به روند فعالیت های انقلاب اسلامی طی دهه های گذشته سطحی نگری داشت و با نگاه عمیق و بررسی مقتدرانه در می یابیم که چقدر پیشرفت، سازندگی و امکانات معیشتی برای اقشار مختلف جامعه فراهم شده است .

ایشان افزود: مشکلات مالی که در شرایط تحریم ها بر خانواده و خصوصا کارمندان تاثیرات اقتصادی منفی داشته است زودگذر است و انشااله رفع خواهد شد.

حجت الاسلام محمود آبادی همچنین با اشاره به افکار پلید آمریکا برای سلطه جویی در منطقه گفت: کشور ما از دویست سال گذشته تا کنون اصلا و ابدا جنگجو و طالب جنگ نبوده و اکنون هم نیست و ما باید به لحاظ امکانات جنگی و موشکی کشور را غنی و قوی نگه داریم که بتوانیم حتی فکر جنگ با ایران را از دشمنان بدور نگه داریم .

ایشان با یادآوری خاطرات جنگ تحمیلی با عراق گفت: در آن زمان ما با کمترین امکانات جنگی مقابله کردیم و در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی بودیم که توانستیم از کشور و انقلاب نوپا دفاع کنیم .

امام جمعه دولت آباد در پایان سخنرانی خود از همه ی همکاران برای گشایش رزق و روزی و حل مشکلات مالی خواست: با توکل به خدا، رعایت مسائل حق الناس ، نماز اول وقت ، انفاق و بخشش مدیریت امور روزانه را به خدا بسپاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه