English

عباس گوهری:

آگاه سازی، موجب کاهش وقوع جرم می شود/ ارمغان پدافند هوایی آسمان امن است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام با اشاره به اینکه ارمغان پدافند هوایی آسمان امن است،گفت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان است که به جدیت پیگیری می شود.

آگاه سازی، موجب کاهش وقوع جرم می شود/ ارمغان پدافند هوایی آسمان امن است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس گوهری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام در کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم، در جمع نیروهای گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار برای کشور،افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایع عزت، افتخار و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه همه جانبه یک جامعه محسوب می شود، اظهار داشت: نیروهای مسلح بخصوص پدافند هوایی تا کنون در انجام وظیفه بسیار خوب عمل کرده و آسمان امن برای کشور به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان فضایی نیروهای مسلح استان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح بخصوص پدافند هوایی باید در راستای بالا بردن سطح آگاهی و دانش حقوقی‌ و کاری پرسنل خود خود تلاش بیشتری کنند چرا که این مهم موجب بهره وری بیشتر و مطلوب نیروها خواهد شد.

گوهری با تاکید براینکه آگاه سازی و بالا بردن توان دانش در حوزه کاری موجب کاهش ضریب خطا و اشتباهات در انجام وظیفه می شود، تصریح کرد: خوشبختانه ضریب خطا در بدنه نیروهای مسلح استان ایلام پائین است و در وضعیت بسیار مطلوبی هستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان ایلام با بیان اینکه سازمان قضائی با تمام توان در راستای تقویت نیروهای مسلح از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد،گفت: پدافند هوایی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت در کشور ایفا می کند و نیروهای ولایی و خدوم در این مجموعه در حال خدمت به کشور و مردم هستند.

گوهری، با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید به صورت جدی آموزش و آگاه سازی موضوعات سو استفاده، جعل،تزویر، ضرب و جرح، تنیه مادون توسط فرمانده، استفاده درست و عدم انتشار اخبار کذب در فضای مجازی به پرسنل آموزش دهند،افزود: هدف اصلی سازمان قضائی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه