English

جنایات خونین در افغانستان هدفی جز تفرقه‌افکنی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی به دنبال کشتار شیعیان در افغانستان تاکید کرد: این جنایات خونین در آستانه هفته وحدت و در پی اخراج مفتضحانه نیروهای دولت تروریست آمریکا هدفی جز تفرقه افکنی و ایجاد جنگ‌های مذهبی و قومی در منطقه ندارد و جز استکبار جهانی کسی در این فجایع غمبار ذی نفع نیست.

جنایات خونین در افغانستان هدفی جز تفرقه‌افکنی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، در متن بیانیه آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم بدین شرح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر فاجعه غمبار کشتار شیعیان مظلوم افغانستان دل‌های جهان اسلام را مملو از اندوه و غم ساخت و موجبات تاثر و تالم همگان را فراهم آورد.

این جنایات خونین در آستانه هفته وحدت و در پی اخراج مفتضحانه نیروهای دولت تروریست آمریکا هدفی جز تفرقه افکنی و ایجاد جنگ‌های مذهبی و قومی در منطقه ندارد و جز استکبار جهانی کسی در این فجایع غمبار ذی نفع نیست.

این جانب ضمن تاکید بر ضرورت تامین امنیت همه مردم و برادران خصوصا شیعیان مظلوم افغانستانی، توسط صاحبان فعلی قدرت در آن کشور این جنایت بزرگ را محکوم نموده و از جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت علو درجات را برای آن شهدای عزیز و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان، از خداوند سبحان مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه