English

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر:

تک تک ما در برقراری امنیت مسئول هستیم / مردم قدردان امنیت هستند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: تک تک ما در بحث برقراری امنیت مسئولیم و به تنهایی نمی توان در جامعه ایجاد امنیت نمود.

تک تک ما در برقراری امنیت مسئول هستیم / مردم قدردان امنیت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ براتی در جمع اصناف و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه روز برای برقراری امنیتی ک مردم قدر دان آن هستند تلاش می کند

وی اضافه کرد: مردم به مسئولان جامعه اسلامی اعتماد دارند و نباید این اعتماد را از مردم سلب کرد .

این مقام انتظامی به کمک‌های مردم در انجام امور مختلف اشاره نمود و ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی های دشمن برای جوانان ما به حمد الهی همیشه با شکست مواجه شده اند و این بخاطر بصیرت و هوشیاری است که افراد جامعه از آن برخوردارند .

براتی از دانایی مردم در بحث وجود امنیت سخن گفت و خاطر نشان کرد: مردم جامعه قدر دان امنیتی هستند که نیروی انتظامی شبانه روز برای ایجاد امنیت تلاش می کند .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پایان بحث اقدامات پیشگیرانه را حائز اهمیت برشمرد و هشدار داد: نیاز است دستگاه های شهرستان این موضوع را پیگیری کنند و بحث خود مراقبتی را جدی بگیرند و ما نیز در کنار آنها امنیت لازم را ایجاد می کنیم.

در ادامه رئیس اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر عباسعلی مسیبی در همایش پلیس امنیت اصناف اظهار کرد: نیروی انتظامی خدمات فراوانی برای آحاد جامعه انجام می داد که مهم ترین آن برقراری امنیت در جامعه است.

نیروی انتظامی

عباسعلی مسیبی در خصوص فعالیت‌های اداره  اماکن توضیح داد: با وجود افراد متخصص در نیروی انتظامی است که می توان تخلفات جامعه را کنترل کرد و میزان آن را کاهش داد .

وی خاطر نشان کرد : با زحمات نیروی انتظامی است که اصناف و کسبه می توانند در آرامش به کسب و کار خود مشغول باشند.

همچنین مصطفی بدیعیان  رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان خمینی شهر به  اهمیت دو نعمت سلامتی و امنیت اشاره نمود و اظهار داشت: نیروی انتظامی برقرار کننده نرم و امنیت در جامعه است و اگر بر فرض مثال یک روز نیروی انتظامی وظایف خود را انجام ندهد اختلال در کل امور ایجاد می شود.

بدیعیان به درگیری‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: همانگونه که شاهد هستیم کشورهای منطقه درگیر جنگ با دشمنان هستند و این بخاطر امنیتی است که برخی از کشورهای منطقه ندارند و مردم کشور  ما مدیون زحمات نیروی انتظامی هستند.

وی در ادامه از همکاری نیروی انتظامی و اتاق صنعت و معدن شهرستان  سخن گفت و ادامه داد: نیروی انتظامی در کشف و ضبط کالاهای قاچاق با مدیریتی بسیار خوب وارد عمل شده اند و از سوی اصناف شهرستان هیچ گلایه ای از پرسنل نیروی انتظامی  نداشته ایم.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان خمینی شهر گفت: همچنین نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگی در بحث انتخابات اتاق اصناف با همکاری اداره صنعت و معدن داشته است.

بدیعیان در پایان از اعضای اتاق اصناف در خواست کرد: همانگونه که هر فرد ایرانی موظف به اجرای قوانین جمهوری اسلامی ایران است لذا در خصوص انتخابات صنفی که اوایل آبان ماه در کشور و شهرستانها برگزار خواهد شد موارد صنفی توسط اعضا رعایت شود که موجب اشکال و ایراد نباشد و همکاری لازم با نیروی انتظامی در این خصوص انجام گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه