English

شهردار شهر جهانی میبد تاکید کرد:

رضایت شهروندان در گروی همکاری بین ارگان ها است

شهردار شهر جهانی میبد در دیدار فرماندار میبد با تاکید بر همکاری و هم افزایی بین ارگان ها، بیان کرد: جز باهمکاری بین ارگان‌ها نمی توان به توسعه پایدار ورضایت شهروندان دست یافت.

رضایت شهروندان در گروی همکاری بین ارگان ها است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد به همراه حجت الاسلام فاضلی مسئول دفترامام جمعه، احمدی بخشدارمرکزی، خانم آقایی بخشدار بفروئیه وجمعی از معاونین و کارشناسان فرمانداری شهرستان باحضور در شهرداری میبد، انتصاب شایسته مجید بهارستانی به سمت شهردار میبد را به وی تبریک گفتند.

فلاح در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته مجید بهارستانی برای دومین بار در مسئولیت تصدی شهرداری میبد، خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر بین ارگان‌ها و نهادها در راستای خدمت رسانی ارزنده و مطلوب به شهروندان میبدی و تکریم ارباب رجوع شد.

بهارستانی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهرستان، برتعامل بین دستگاه ها تاکیدکردوافزود: شهرداری ها نهاد خدمت رسان با حوزه فعالیت های گسترده می باشند که به نوعی با اغلب دستگاه‌ها در ارتباط هستند که بخشی از این رابطه ناشی از اشتراک وظایف یا نزدیکی وظایف است و جز همدلی و همراهی و همکاری بین ارگان ها نمی توان به توسعه پایدار و رضایت شهروندان دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه