English

فرمانده انتظامی استان مازندران:

کسب رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین هدف پلیس در برقراری نظم امنیت است

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: کسب رضایتمندی مردم مهم‌ترین هدف پلیس در برقرار نظم امنیت عمومی است و امنیت، آسایش و آرامش، هدیه پلیس به مردم است.

کسب رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین هدف پلیس در برقراری نظم امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن عسگری و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به 12 میلیون و 287 هزار تماس واصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 در شش ماهه سال جاری، اظهار داشت: این تعداد تماس با 110 نشانگر اعتماد مردم به پلیس است.

وی به میزان تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی 110 در شش ماهه امسال پرداخت و ادامه داد: در این مدت بیش از 12 میلیون و 287 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است که از این تعداد 497 هزار و 389 مورد آن منجر به حضور مأموران در صحنه و انجام عملیات پلیسی توسط واحدهای گشت 110 شده است و 445 هزار و 197 مورد از این تماس ها راهنمایی و ارشاد و 183 هزار مورد نیز غیر قابل رسیدگی بودند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، سرمایه اجتماعی را اساس و پایه اقتدار پلیس خواند و گفت: مردم پیکره اصلی جامعه هستند و هیچ امری بدون حضور آن ها در جامعه شکل نخواهد گرفت و نیروی انتظامی همواره درصدد است در راستای حفظ سرمایه های مادی و معنوی خود از وجود مردم در حفظ و برقراری امنیت بهره مند شود.

وی در پایان کسب رضایتمندی مردم را مهم‌ترین هدف پلیس در برقرار نظم امنیت عمومی عنوان کرد و افزود: امنیت، آسایش و آرامش، هدیه پلیس به مردم است و تمام سعی و تلاش ما بر ایجاد و تأمین امنیت در سطح استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه