English

استاندار ایلام:

رویکرد آموزشی، تربیتی و مهارتی در زندان اقدامی تاثیر گذار است

استاندار ایلام گفت:رویکرد آموزشی، تربیتی و مهارتی در زندان اقدامی تاثیر گذار است که باعث بازگشت این افراد به دامان جامعه، کم کردن آسیب های اجتماعی و رهایی این افراد از قید و بندهای قبلی می شود.

رویکرد آموزشی، تربیتی و مهارتی در زندان اقدامی تاثیر گذار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در بازدید از زندان مرکزی شهر ایلام افزود: رویکرد آموزشی، تربیتی و مهارتی این فرصت را برای افراد آزاد شده فراهم می آورد که‌در بازگشت به آغوش خانواده با داشتن مهارت و اخلاق و رفتاری دگرگون شده در محیط اجتماعی جدید کنشگری مثبتی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود با تزریق اعتبار بخشی از مشکلات زیرساختی زندان مرکزی مرتفع گردد، از آزادی تعدادی از زندانیان مالی و غیر عمد با بهره گیری از ظرفیت خیرین خبر داد و اظهار داشت:رویکرد آموزشی، تربیتی و مهارتی در زندان نقش مهمی در بازگشت زندانیان به آغوش جامعه و خانواده دارد که  باید از ظرفیت خیرین در آزادی زندانیان غیر عمد بهره گرفت.

 استاندار ایلام خواستار بهره گیری از ظرفیت خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شد و تصریح کرد: با همکاری خیرین و سمن های اجتماعی می توان در راستای آزادسازی زندانیان که به دلیل جرایم غیرعمد نظیر مشکلات مالی، چک برگشتی، مهریه و نفقه در زندان بسر می برند، کمک کرد.

نوذری عملکرد مدیرکل جدید امور زندانها را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: تحول خوبی در این مجموعه ایجاد شده که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه افراد زندانی با مهارت آموزی در بخش‌های مختلف می‌توانند پس از آزادی برای تامین هزینه‌های زندگی خودشان موفق عمل کنند،گفت:افراد زندانی با مهارت آموزی در بخش های مختلف می توانند پس از آزادی برای تامین هزینه های زندگی خود تلاش کنند.

استاندار ایلام مهارت‌هایی همچون معرق کاری، برق صنعتی، جوشکاری، مکانیک، خطاطی، نقاشی، خیاطی، صنایع دستی، منجق دوزی، گلیم بافی را از حرفه‌های مورد آموزش برای زندانیان برشمرد که در زندان برای زندانیان آموزش داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه