English

دیدار مسئولان هلال احمر یزد با فرمانده نیروی انتظامی؛

نیروی انتظامی و هلال احمر در یک سنگر هستند

مدیر عامل و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی این استان دیدار و از زحمات این عزیزان و همکارانشان در تمام دستگاه های انتظامی قدردانی نمودند.

نیروی انتظامی و هلال احمر در یک سنگر هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه حجت الاسلام شعشعی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و رئیس اداره حراست هلال احمر استان با سردار« بهدانی‌فر» فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد، دیدار و گفتگو و از زحمات این عزیزان بمناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: این مجموعه برای ارائه آموزش های مورد نیاز امدادی در کنار نیروی انتظامی قرار دارد.

حرازی زاده با اشاره به اهمیت آموزش های امداد و کمک های اولیه و تاثیر گذاری این آموزشها در کاهش خسارت های ناشی از حوادث و افزایش تاب آوری جوامع در مواجهه با بلایای طبیعی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بر اساس قانون جدید مدیریت بحران متولی این آموزش هاست و این آمادگی وجود دارد تا برای نیروهای وظیفه، کادر پلیس و خانواده های آنها این دوره های آموزشی برگزار شود.

وی بیان داشت: این جمعیت  تلاش کرده که تعامل و ارتباط خوبی با دستگاه‌های انتظامی داشته باشد؛ چرا که بر این باوریم که هر چقدر در این زمینه تعامل و هماهنگی برجسته و قابل توجه باشد، به همین میزان قدرت پاسخگویی به بحران‌های احتمالی ارتقا خواهد یافت.

حرازی زاده در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی تلاشگران عرصه امنیت و آرامش و همچنین قدردانی از فرماندهی نیروی انتظامی استان بخاطر مستقرشدن هلی کوپتر امدادی در استان ،  ابراز امیدواری کرد : که تعامل و ارتباط بیشتر میان دستگاههای اداری و انتظامی باعث هم افزایی و ارتقاء بیش از پیش سطح فعالیتها و اقدامات و سرعت عمل در خدمت به مردم خواهد شد.

"سردار بهدانی فر " فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تشکر از حضور مدیرعامل هلال احمر استان و قدردانی از خدمات داوطلبان و نیروهای امدادی هلال احمر استان اظهار داشت: نیروی انتظامی و هلال احمر در جبهه فداکاری و خدمتگذاری در یک سنگر هستند و این کار با وجود مشکلات بالایی که دارند، نیازمند افرادی با ایمان قوی است که به مردم و نظام دلبستگی داشته باشند.

آمادگی نیروی انتظامی یزد برای تعامل با هلال احمر

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان از جمله اهداف متعالی و خداپسندانه ای است که حد و مرزی نداشته و جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی، بدون هیچ چشم داشت و به صورت داوطلبانه به بهترین صورت ممکن نسبت به انجام آن اهتمام می ورزد.

سردار بهدانی فر از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تعامل با جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: ما برای همکاری در همه زمینه های آموزشی، امدادی و آسیب های اجتماعی و .... ، اعلام آمادگی می کنیم.

وی در ادامه به اشتراکات ماموریتی جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: عوامل هر دو مجموعه با رشادت، فداکاری و ایثار خدمات قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به هدف دستگاه ها و ارگان های خدمت رسان، افزود: هدف اصلی خدمت به مردم است و این تعاملات به خاطر این است که خدمات ارائه شده به مردم در حد مطلوب باشد.

همچنین در پایان این دیدار با حضور در معاونت عملیات از مرکز 110 نیروی انتظامی و مرکز کنترل دوربین های سطح استان بازدید و به این عزیزان خداقوت و خسته نباشید گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه