English

پیام رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد بمناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک به فرماندهی انتظامی استان یزد و پرسنل نیروی انتظامی استان صادر کرد.

پیام رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد بمناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی استان یزد و پرسنل خدوم و جان برکف مجموعه انتظامی استان تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان علیرضا حسنی در این پیام آورده است:

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت از دلاوری‌های سبزقامتان نیروی انتظامی، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند. نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند که امنیت، اعم از امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور می باشند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا جامعه بزرگ اصناف و بازار قدردانی و سپاس خود را بپاس مجاهدت ها و تلاشهای ارزشمند برادران و خواهران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و نظم عمومی اعلام نمایند. اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف و بازار استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان، پرسنل و نیروهای خدوم و جان برکف نیروی انتظامی، امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه