English

‍ با معرفی نفرات برتر؛

نخستین "مهرواره نمایشنامه خوانی" در کرمانشاه پایان یافت

با معرفی نفرات برتر، نخستین مهرواره نمایش خوانی استان کرمانشاه پایان یافت.

نخستین "مهرواره نمایشنامه خوانی" در کرمانشاه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم اختتامیه نخستین مهرواره نمایش خوانی استان کرمانشاه که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

این مهر واره بعد از حدود دو سال رکورد در حوزه تئاتر استان به دلیل شرایط کرونایی توانست جان دوباره ای به این هنر و هنرمندان فعال در این عرصه بدهد.

استقبال از این مهرواره مطلوب بود و 250 هنرمند در قالب 35 گروه متقاضی حضور در این جشنواره شدند.

از جمله اهداف مهم این جشنواره پاسداشت ارزش های دفاع مقدس بود و در همین راستا یکی از موضوعات و محورهای این مهرواره به دفاع مقدس اختصاص داده شد.

همچنین در این مهرواره سعی شد با توجه به تقارن برگزاری آن با ایام اربعین، تئاتر دینی را هم جزو محورهای اصلی جشنواره قرار دهد.

پس از ارزیابی های صورت گرفته 33 گروه به مرحله بازبینی راه یافتند و در نهایت با داوری صورت گرفته 10 گروه مجوز شرکت در جشنواره را کسب کردند.

در آیین اختتامیه این جشنواره که در محل تالار انتظار و با حضور انوش معظمی از اساتید نمایش کشور برگزار شد از سه گروه برتر و نیز بازیگر زن و مرد برتر و نمایشنامه نویس برتر تجلیل شد.

نفرات برتر:

الف: صحنه خوان، سرکار خانم کوثر مهدی آبادی برای نمایش نامه سلمان/ دوم سرکار خانم فرانک وکیلی فر برای نمایش نامه حیله

ب، خوانش گر زن اول سرکار خانم مهتاب ورمزیار برای نمایش نامه سلمان/ سرکار خانم ناهید حسینی برای نمایش نامه پاییز نگفته بود/ سرکار خانم سعیده امیری برای نمایش نامه های ژان و حالو نباش ژنرال/ سرکار خانم پگاه پورکاشفی برای نمایش نامه قطاری که به مقصد نرسید

خوانش گر مرد: تقدیر ویژه از جناب آقای بیژن مرادی برای نمایش نامه مزون/ جناب آقای پژمان احمدی برای نمایش نامه حیله/ جناب آقای مازیار اسدزاده برای نمایش نامه حیله/ جناب آقای امیر الوندی

نویسنده برگزیده: هومن روح تافی نمایش نامه دیده بان

کارگردان برگزیده: سرکار خانم نسترن رستمی برنامه نمایش نامه پاییز نگفته بود

اثر برگزیده گروهی: رتبه سوم گروه نمایش نامه خوانی قطاری که به مقصد نرسید/ رتبه دوم گروه نمایش نامه خوانی ژان/ رتبه اول گروه نمایش نامه خوانی پاییز نگفته بود.

سه گروه نمایش نامه خوانی شامل مزون، حیله و دیده بان نیز جهت حمایت از آنان توسط سازمان فرهنگی شهرداری جهت حضور در جشنواره ها معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این جشنواره کلاس های آموزشی نویسندگی و کارگردانی بصورت رایگان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه