English

مجید سلحشور مطرح کرد؛

تلاش برای حل چالش آبی روستاهای سندرک

فرماندار میناب گفت: اگر پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو-سندرک تأمین اعتبار شود تا پایان سال مشکل آبی چند روستای بخش سندرک مرتفع خواهد شد.

تلاش برای حل چالش آبی روستاهای سندرک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو-سندرک و پروژه آبیاری دشت مرکزی میناب بازدید کرد. 

وی در تشریح این پروژه اذعان داشت: پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو-سندرک با اعتبار هفت میلیارد تومان در سال ۹۷ کلنگ زنی شد و در حال حاضر کار لوله‌گذاری آن به اتمام رسیده است.

سلحشور بابیان اینکه در صورت تأمین اعتبار، تا پایان سال جاری تجهیزات نصب و پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: با بهره‌برداری این پروژه مشکل آب چند روستای بخش سندرک رفع خواهد شد.

در ادامه فرماندار ویژه میناب از پروژه آبیاری دشت مرکزی بازدید به عمل آورد.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه در مجموع حدود چهار هزار هکتار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، تشریح کرد: فاز اول پروژه با دو هزار و 500 هکتار با ۳۲ کیلومتر لوله‌گذاری به اقطار ۲۰۰ الی یک هزار و 200  میلی‌متر از جنس پلی‌اتیلن،  فایبرگلاس و فولادی، در سال ۹۷ شروع شد..

 سلحشور ادامه داد: پروژه آبیاری دشت مرکزی میناب تاکنون بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از ۳۲ کیلومتر لوله‌گذاری، ۳۱کیلومتر آن لوله‌گذاری شده است.

 فرماندار ویژه میناب در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار، حوضچه‌ها مجهز و عملیات واگذاری انشعاب آب به کشاورزان و باغداران دشت مرکزی آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه