English

محمد پور سبز علی خبر داد؛

کسب عنوان برتر نیروگاه بندرعباس در حوزه خبر و اطلاع رسانی

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در بین نیروگاه های کشور درشش ماهه اول سال1400 خبر داد.

کسب عنوان برتر نیروگاه بندرعباس در حوزه خبر و  اطلاع رسانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد پور سبز علی سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی نیروگاه بندرعباس موفق شد در بین 19 نیروگاه کشور، بالاتر از نیروگاه شهید رجایی قزوین، رامین اهواز و شهید سلیمی نکا قرار گرفته و با تولید 53 خبر، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: این تعداد خبر تولیدی، مربوط به پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی بوده و آمار تولید در خبرگزار یهای  استانی و کشوری، روزنامه ها، صداوسیما و شبکه های مجازی بالغ بر 500 خبر بوده که این خود یک رکورد محسوب شده و در طول سال های اخیر بی سابقه بوده است.

پورسبزعلی افزود : نیروگاه بندرعباس در بخش طراحی و نشر اینفوگرافی تعداد 50 عدد طرح و در بخش چاپ بنر نیز تعداد 188 بنر به مناسبتهای گوناگون طراحی و چاپ شد این درحالی است که در شش ماهه اول دو جلد فصلنامه منتشر و در زمینه نظرسنجی و افکارسنجی بیش از 250 مورد اطلاعات جمع آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه