English

مهشید راهبر:

افزایش۵۵۰ درصدی بیمه دام در سبزوار

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار بیان کرد: حمایت دولت از بهره برداران بخش کشاورزی و جبران خسارت باعث می شود، دامداران و کشاورزان با بیمه محصولات خود، خطرات تولید را کاهش داده و برای خود امنیت خاطر ایجاد کنند.

افزایش۵۵۰ درصدی بیمه دام در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهشید راهبر مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار عنوان کرد: ۳۲۰ هزار راس دام سنگین و سبک این شهرستان زیر پوشش بیمه دام قرار گرفته‌ است که این آمار نسبت به سال زراعی گذشته ۵۵۰ درصد بیشتر شده است.

راهبر روز سه شنبه در ادامه این خبر اضافه کرد: سطح پوشش بیمه پایه و تکمیلی طیور نیز ۱۸ میلیون قطعه است که نسبت به سال زراعی گذشته ۱۰۶ درصد افزایش یافته است.

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار همچنین افزود: در بخش باغی نیز ۶۰۰ هکتار از باغ های شهرستان سبزوار و در بخش زراعی سه هزار و ۹۰۰ هکتار از مزارع زیر پوشش بیمه قرار گرفته بود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حمایت دولت در حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی و جبران خسارت انتظار می‌رود دامداران و کشاورزان با بیمه محصولات خود، خطرات تولید را کاهش داده و برای خود امنیت خاطر ایجاد کنند.

راهبر در خاتمه تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی در سال زراعی جدید با ارائه تعرفه های متنوع و طرحهای نوین بیمه ای سعی در جلب اعتماد بیشتر جامعه کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد و با افزایش سرعت و کیفیت خدمات بیمه ای امکان برخورداری بیشتر بهره وران و تولیدکنندگان این بخش را فراهم آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه