English

نوریان:

مسئولان مدیون و امانت دار خون شهدا هستند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه شرعی است،گفت: هر کس در هر جایگاهی که به مردم خدمت می کند مدیون و امانت دار خون شهداست.

مسئولان مدیون و امانت دار خون شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار با ایثارگران پالایشگاه گاز ایلام که بمناسبت هفته دفاع مقدس در محل سالن خلیج فارس این شرکت برگزار شد،افزود: در دفاع مقدس مردم شجاع دیار خون حماسه، ایلام مقاوم و سرافراز در کوه و دشت و بیایان ماندند و استان خود را ترک نکردند و در آن شرایط سخت با تحمل رنج و مشقت فراوان اما با عشق پشتیبان رزمندگان اسلام بودند و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند.

وی با بیان اینکه کشور در وضعیتی قرار دارد که گویی جنگ تمام نشده و هر کس در هر جایگاهی که به مردم خدمت می کند مدیون و امانت دار خون شهداست، اظهار داشت: وجود 32 هزارppm  در خوراک ورودی پالایشگاه باعث محدودیت ها و سختی های فراوانی برای کارکنان شده است به نحوی که احتمال وقوع هرگونه خطری در طول شبانه روز در محیط کار وجود دارد لیکن همکاران جان بر کف ما به سان رزمندگان دفاع مقدس استوار و پایدار تمام تلاش و همت خود را برای آرامش خانه های هموطنان در فصل سرما بکار می برند.

همچنین رئیس اموراداری با بیان اینکه در حال حاضر حدود 25 درصد از کارکنان شرکت ایثارگر می باشد،گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل این شرکت در دست اقدام است .

سید سعید موسوی ابراز امیدواری کرد که مدیریت و مسئولین مربوطه شرکت تلاش خود را در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول، بکار خواهند گرفت.

همچنین منوچهرکرمیان هماهنگ کننده سابق ایثارگران این شرکت نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان تصدی خود، پالایشگاه گاز ایلام را پیشتاز درطرح تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ملی گاز ایران دانست.

در ادامه سه تن از کارکنان ایثارگر شرکت به شرح مبسوطی از مسائل  و مشکلات ایثارگران پرداختند و  در پایان از رزمندگان دوران دفاع مقدس  با ارائه لوح، تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه