English

نوریان خبر داد:

پالایشگاه گاز ایلام امسال بیش از ۳۷ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تزریق بیش از 37 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری در شش ماهه اول سال خبر داد و گفت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیازکشور و در راستای مسئولیت های اجتماعی 37 هزارو 929 مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرد.

پالایشگاه گاز ایلام امسال بیش از 37 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه با پایان دوره تابستان و پیک بار شبکه تحویل انرژی الکتریکی به شبکه سراسری در چند روز گذشته این موضوع متوقف شده است، افزود: پالایشگاه گاز ایلام در سال 98 مقدار 27 هزارو 578 مگاوات ساعت، در سال گذشته 22 هزارو 454 مگاوات ساعت و در سال جاری نیز 37 هزارو 929 مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام به منظور جلوگیری از خاموشی های استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی در طول 5 سال گذشته برق به شبکه سراسری تزریق کرده است، اظهار داشت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام بازویی توانا برای کمک به تامین برق شبکه غرب کشور است، در فصل تابستان امسال نیز برای جلوگیری از خاموشی‌ها، به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام  تصریح کرد: انرژی تحویلی به شبکه در شش ماهه اول امسال  69 درصد نسبت به شش ماهه اول سال گذشته افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی