English

مجتبی حاجی قاسمی:

بهترین امکانات شهرداری کرج در اختیار حوزه های نظارتی است اما شاهد وقوع تلخ ترین اتفاقات و فاحش ترین خطاها هستیم!

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر دو طبقه از ستاد مرکزی شهرداری در اختیار ادارات کل حراست، بازرسی و هسته گزینش قرار داده شده و در سازمانها و مناطق تابعه نیز بهترین فضا و امکانات پس از مدیریت آن مجموعه در اختیار این حوزه ها می باشد اما خروجی لازم مشاهده نمی شود.

بهترین امکانات شهرداری کرج در اختیار حوزه های نظارتی است اما شاهد وقوع تلخ ترین اتفاقات و فاحش ترین خطاها هستیم!

به گزارش خبرگزاری موج البرز،  مجتبی حاجی قاسمی عصر امروز یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ طی نطق پیش از دستور در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: حوزه های نظارتی شهرداری یعنی ادارات کل حراست، بازرسی و هسته گزینش در حال حاضر در دو طبقه از ساختمان مرکزی مستقر می باشند و همین طور در سازمانها و مناطق تابعه نیز بهترین فضا و امکانات پس از مدیریت آن مجموعه در اختیار این بزرگواران قرار دارد و به صورت جداگانه در معاونت های شهرسازی، مالی و... شاهد استقرار واحدهای حراست و بازرسی می باشیم اما در عین حال شاهد وقوع تلخ ترین اتفاقات و تلخ ترین خطاها در این مجموعه هستیم که بعضأ طرحِ آنها خجالت آور است و سؤال اینجاست که حوزه های نظارتی مشغول چه کاری هستند!

این فرزند شهید با بیان اینکه در کلیه انتصابات شهرداری کرج پاراف واحدهای حراست، بازرسی و هسته گزینش وجود دارد و طبق آمارهای موجود منهایِ پرسنل واحد انتظامات به اِزای هر صد نیروی ستادی سه نیروی حوزه های نظارتی فعالیت دارند، بیان کرد: با این همه امکانات شاهد تلخ ترین خطاها هستیم و برای نمونه در یکی از سازمانها قراردادی منعقد شده که به رغم وجود اتوماسیون اداری و اِسکن کلیه مدارک اما اکنون عنوان می شود که قرارداد موجود نیست و سوال اینجاست که حراست و بازرسی چکار می کنند؟

به گفته حاجی قاسمی، واحدهای حراست و بازرسی شهرداری کرج بر مبنای گزارشِ خبری یا به عبارت بهتر پرونده سازی فعالیت دارند و چنانچه حراستِ مجموعه ای گزارش هایِ کم مایه اما پُرتعداد تهیه کند، موفق نامیده می شود و بهتر است که از روند پرونده سازی به کارآمدی برسند و به دنبال ارتقاء عملکرد و رویه حرفه ای تر و کارآمدی بیشتر باشند. البته در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری اسلامی نیز به بحث ترک فعل اشاره شده و اگر مسئولان مربوطه به وظایف شان عمل نکنند، قانون برای پیگیری مسکوت نیست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با امکانات و سیستم های نرم افزاری که در اختیار کمیسیون های ماده صد شهرداری کرج قرار دارد، اینکه اطلاعاتی از برخی پرونده ها در دسترس نباشد، قابل پیگیری و پاسخگویی دستگاه های نظارتی است، گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که خجالت آور هستند و بنده در جلسات آینده درباره آنها به صورت مشروح صحبت خواهم کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی