English

پیام مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته بهداشت روان

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت هفته بهداشت روان پیامی به فرهنگیان و اعضای آموزش و پرورش استان صادر کرد.

پیام مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته بهداشت روان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن موحدی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت هفته بهداشت روان پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

آغاز هفته بهداشت روان از (17 تا 24 مهر ماه) را به همکاران گرامی، خانواده های ارجمند و دانش آموزان عزیز تبریک و تهینت عرض نموده و برای همه آنان آرزوی تندرستی، سلامت و آرامش  روح و روان دارم.

بهداشت روان در هر جامعه ای کلید واژه ای تاثیرگذار است که می خواهد با بهبود وضعیت روانشناختی خود به سوی آرامش و آسایش بیشتر رهسپار شود.

اگر هم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط و آگاهی جامعه منجر به فرهنگ سازی مناسب در زمینه بهداشت روان شود قطعا می توانیم به روزهایی بهتر سلام کنیم.

شایسته است نظام تعلیم و تربیت نیز در این میان نقش کلیدی و ماندگار خود را با تکیه بر دانش و تجربه گران سنگ خود ایفا نماید.

در این مجال فرصت را مغتنم شمرده و از همه دست اندرکاران بهداشت روان آموزش و پرورش به ویژه مشاوران پرتلاش مدارس و اعضای تخصصی هسته ها و مراکز مشاوره  که در روزهای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت کشور در عرصه مراقبت از فضای روانی جامعه و گسترش خدمات موثر مشاوره ای فعالیت های بی نظیری انجام دادند تقدیر و تشکر می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه