English

پیمانکاران شهرداری قم باید از تولیدات ساخت داخل استفاده کنند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: پیمانکاران شهرداری قم باید از تولیدات ساخت داخل استفاده کنند.

پیمانکاران شهرداری قم باید از تولیدات ساخت داخل استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی حسام نژاد با اشاره به رویکرد شهرداری قم در حمایت از تولید داخل، اظهار داشت: به جزء برخی موارد استثنایی که تولید مشابه داخلی آن وجود نداشته باشد در انجام پروژه‌های عمرانی، پیمانکاران شهرداری قم ملزم به استفاده از تولیدات ساخت داخل هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از مصالح و تجهیزات انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری قم تولید و ساخت داخل کشور است ابراز کرد: استفاده از تولیدات خارجی جز در برخی موارد معدود، به‌صورت کامل حذف‌شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم یادآور شد: همچنین در تولیدات داخلی نیز اولویت شهرداری بر تولیدات، شرکت‌ها و پیمانکاران بومی است و متخصصان این شهر برای انجام پروژه‌های شهری دارای برگ برنده هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۵ درصد پیمانکاران شهرداری قم بومی هستند و مصالح و تجهیزات نیز به‌صورت کامل از واحدهای صنعتی و تولیدی قم خریداری و تهیه می‌شود.

حسام ن‍‍ژاد نوسانات قیمت قیر را مورد توجه قرار داد و گفت: قیر یکی از کالاهای ضروری شهرداری قم است که هنوز واحدهای تولیدکننده بومی که بتواند نیاز کامل شهر را برطرف کند در قم وجود ندارد و به همین دلیل بخش زیادی از این کالا از خارج از شهر قم خریداری می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اذعان کرد: جهش قیمت قیر در سال ۹۹ بسیار شدید بود و قیمت هر تن قیر از حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بیش از ۷ میلیون تومان رشد پیداکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی