English

مدیرکل گمرکات استان:

مرز تجاری مهران مجددا فعالیت خود را آغاز کرد/ صادرات کالا از مرز مهران از سر گرفته شد

مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: مرز تجاری و بین المللی مهران که از اوایل هفته جاری تا صبح امروز به علت برگزاری انتخابات پارلمانی در کشورعراق بسته شده بود، فعالیت دوباره خود را آغاز کرد.

مرز تجاری مهران مجددا فعالیت خود را آغاز کرد/ صادرات کالا از مرز مهران از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح الله غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام افزود: بر اساس تصمیم دولت عراق و به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، ورود و خروج کالا طی روزهای 17 و 18 مهرماه جاری از مرز مهران ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه فعالیت تجاری از مرز بین المللی مهران از صبح امروز فعالیت دوباره خود را بعد از 2 روز وقفه از سر گرفت، اظهار داشت: مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای تجارت کالا و سفر به عتبات عالیات است.

مدیرکل گمرک ایلام به صادرات کالا از مرز مهران در سال جاری اشاره و تصریح کرد: 466 میلیون دلار کالا در 6 ماهه نخست سال جاری به وزن 914 هزار تن به کشور عراق صادر شده که این میزان صادرات کالا به لحاظ وزنی 178  درصد و به لحاظ ارزش دلاری 155  درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است.

غلامی با اشاره به اینکه در سال گذشته در مجموع 553  میلیون دلار کالا به کشور عراق صادر شده است، خاطرنشان کرد: روزانه 3 تا 4 میلیون دلار صادرات در مرز بین المللی مهران انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه