English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، 34 بیمار کرونایی جدید بستری و 3 نفر دیگر فوت کردند.

بستری 34 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، 3۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به 200 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت، 102 بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه 23 بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، ۴۶ نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و از این تعداد متاسفانه یک بیمار فوت کردند.

حبیب زاده تصریح کرد: با توجه به آمار ارائه شده، ۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و ۴ شهر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌خصوص زدن ماسک برای تداوم و کاهش این وضعیت ضروری است.

وی به تزریق یک میلیون و 23 هزار و 710 دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون 734 هزار و 349 دز مربوط به نوبت اول و 289 هزار و 361 دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی فردی و جامعه در مقابل این ویروس منحوس و در نتیجه کاهش بستری‌شدگان و فوتی‌ها خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه