English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، 34 بیمار کرونایی جدید بستری و ۴ نفر دیگر فوت کردند.

بستری 34 بیمار جدید کرونایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳4 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به ۲۰۰ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت، 123 بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه 25 بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، 55 نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و از این تعداد متاسفانه ۴ بیمار فوت کردند که به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

حبیب زاده تصریح کرد: با توجه به آمار ارائه شده، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌خصوص زدن ماسک برای تداوم و کاهش این وضعیت ضروری است.

وی به تزریق 961 هزار و 809 دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۹7 هزار و 923 دز مربوط به نوبت اول و ۲۶3 هزار و 886 دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی فردی و جامعه در مقابل این ویروس منحوس و در نتیجه کاهش بستری‌شدگان و فوتی‌ها خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی