English

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نیروی انتظامی امانت دار و دستگاه قضائی مأمور به اجرای عدل است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در مراسم صبحگاه هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: نیروی انتظامی امانت دار و دستگاه قضائی مأمور به اجرای عدل است.

نیروی انتظامی امانت دار و دستگاه قضائی مأمور به اجرای عدل است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله معلمی در مراسم صبحگاه هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر اظهار داشت: خدای رحمان را شاکریم بار دیگر این اجتماع با شکوه به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار است و توفیق درک محضر یافتیم به همه شما عزیزان پرسنل سربلند و سرافراز نیروی انتظامی فرماندهی محترم و همه رده ها تبریک عرض می کنم و موفقیت هایتان را از خدای رحمان مسألت دارم.

وی با اشاره به فاجعه ظالمانه روز گذشته در کشور افغانستان، ادامه داد: برادران عزیز، در دنیایی داریم زندگی می کنیم که استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آنان افرادی را وحشی می پرورانند و به جان آدم های بیگناه می افتند، شنیدید که دیروز در یکی از مساجد در بلاد اسلامی، مسجدی که سیصد نفر برای اقامه نماز جمعه در آنجا حضور داشتند به جرم اینکه پیرو مکتب اهل بیت هستند و به جرم اینکه زیر بار سلطه نمی روند، عوامل استکبار چنین جنایت وحشیانه ای را آفریدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی ضابط دستگاه قضائی است، گفت: شما عزیزان مأموریت های مختلفی دارید شما ضابطان دستگاه قضایی و علاوه بر آن که حافظ امنیت، کشف جرم، شناسایی مجرم، تعقیب اشرار و خیلی از مسئولیت های کلان دیگر هستید.

وی بیان داشت: ضابطان گزارشی که به دستگاه قضایی ارائه می کنند نوعی امانت‌داری است و آنچه را که واقعیت اتفاق افتاده هست همان واقعیت صادقانه منعکس شود به دستگاه قضا برای صدور حکم کمک می کند.

آیت الله معلمی در پایان گفت: به خدا پناه ببریم و از خدا بخواهیم توفیق درست عمل کردن را عزت و سربلندی دنیا و آخرت در سایه اطاعت و بندگی خدای رحمان است به همه ما عنایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه