English

سردار القاصی مهر:

نقش رسانه ها در پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس، نقشی ممتاز و بی بدیل است

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه 28 مدیریت را برای امنیت و آرامش مردم در جامعه انجام می‌دهد، گفت: نقش رسانه ها در پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس ،نقشی ممتاز و بی بدیل است.

نقش رسانه ها در پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس، نقشی ممتاز و بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با تعدادی از اصحاب رسانه استان ایلام افزود: خنثی سازی توطئه رسانه های دشمنان و معاندان یکی از مهمترین اقدامات رسانه های متعهد و دلسوز جامعه بود که امسال به عینه این موضوع را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین اربعین حسینی مشاهده کردیم.

وی برقراری امنیت و آسایش ملت توسط نیروی انتظامی با پشتیبانی رسانه ها و همکاری خوب مردم را دلیل دشمنی‌های معاندان دانست و اظهار داشت: در مسیر درست برقراری امنیت پایدار امروز کشور لحظه‌ای کوتاهی صورت نخواهد گرفت و امروز استوارتر از همیشه در این مسیر گام برمی داریم.

سردار القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد پلیس فرهنگی اجتماعی و تعامل گرا است،تصریح کرد: پلیس با جامعه محوری توانسته است اقدامات خوب و موفقی را در جامعه به منصه ظهور برساند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سال هاست با مسیر رویکرد فرهنگی و اجتماعی گام بر می دارد و این انتخاب باعث کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت و ما خدمتگزار آن ها هستیم، به اهمیت رابطه امنیت و رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت:هر چه تعامل این دو قشر قوی تر باشد، دستاوردهای مطلوبی در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مردم در هنگام گرفتاری و مشکلات انتظامی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس مراجعه می کنند، گفت:در استان ایلام با تلاش های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایندسازی محیط کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده است .

سردار القاصی مهر با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی در استان اعتماد دارند، افزود: افزایش 49 درصدی تقدیر مردم از کارکنان و کاهش 59 درصدی انتقادات نسبت به سال گذشته از پلیس استان در قالب تماس با سامانه 197 مؤید این مطلب است.

فرمانده انتظامی ایلام از مختومه شدن چهار و هزار و 800 پرونده قضایی طی 2 سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد و افزود: استقرار مددکاران اجتماعی و روانشناسان در کلانتری ها و ارائه مشاوره رایگان در این موفقیت تاثیر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات و موفقیت ها پلیس با حمایت، همراهی و پشتیبانی مردم بوده است و همه اقدامات شبانه روزی پلیس در برخورد با جرایم به منظور بالا بردن احساس امنیت برای مردم است،اظهار داشت: ایجاد احساس امنیت بالاتر از ایجاد امنیت است و ایجاد فضایی آرام و بدون استرس برای مردم که مهم ترین هدف ناجا است بخش عمده ای از آن را رسانه ها عهده دار هستند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این مجموعه در راستای رسالت خطیر خود بیان کرد:افزایش 49 درصدی رضایت مردمی، کاهش 59  درصدی انتقادات و کاهش 117 درصدی شکایات از جمله موفقیت پلیس استان در انجام رسالت خود بوده است.

سردار القاصی مهر با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در اقناع سازی افکار عمومی برای اعمال محدودیت های پلیس،تصریح کرد: پلیس همراهی و پشتیبانی اصحاب رسانه را فراموش نخواهد کرد و همواره خواستاریم همکاری با رسانه های بیش از گذشته افزایش یابد.

نشست با اصحاب رسانه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه