English

رفع مشکلات ترافیکی نابینایان در دستور کار شهرداری قم قرار دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر تحقق حقوق شهروندی نابینایان گفت: باید ترددهای روزانه این افراد در سطح شهر تسریع شده و مشکلات این افراد در حوزه ترافیک در کمترین زمان رفع شود.

رفع مشکلات ترافیکی نابینایان در دستور کار شهرداری قم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی در دیدار با اعضای کانون نابینایان جلوه امید، با تأکید بر توجه به همه اقشار جامعه در طراحی شهری اظهار داشت: باید شبکه حمل‌ونقل شهر با در نظر گرفتن تمام اقشار جامعه و نوع توانمندی‌های آنان طراحی‌شده تا شاهد تضعیف حقوق افرادی مانند نابینایان در جامعه نباشیم.

وی بررسی و حل معضلات ترافیکی شهروندان نابینا را یکی از دغدغه‌های شهرداری قم دانست و تأکید کرد: باید ترددهای روزانه این افراد در سطح شهر تسریع شده و مشکلات این افراد در حوزه ترافیک در کمترین زمان رفع شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیکی شهرداری قم یکی از موضوعات موردتوجه شهرداری را امکان استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای همه افراد مطرح کرد و یادآور شد: استفاده آسان و ایمن از حمل‌ونقل عمومی یکی از حقوق نابینایان و افراد کم‌توان حرکتی بوده و به‌زودی به این مهم به‌صورت تخصصی پرداخته می‌شود.

وی سپس آمادگی شهرداری قم را در برگزاری ایمن روز جهانی عصای سفید اعلام کرد و گفت: برگزاری ایمن روز جهانی عصای سفید تنها بخش کوچکی از توجه شهرداری قم به این افراد بوده و باید نیازها و تحقق حقوق شهروندی آنان در دستور کار قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه