English

حجت الاسلام بلک:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری موقوفات اصفهان ضروی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری موقوفات استان اصفهان امری ضروری است.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری موقوفات اصفهان ضروی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام بلک در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان به مناسبت آغاز دهه وقف ضمن تسلیت  ماه صفر با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری موقوفات استان اصفهان امری ضروری است، بیان داشت:  در برخی از این موقوفات سرمایه‌گذاری‌های انجام شده که باید دیده شود

وی با بیان اینکه در این ایام وظیفه خود می‌دانیم از رسانه‌ها به عنوان یاوران همیشگی اوقاف قدردانی کنیم، اظهار داشت: در این زمینه صدا و سیما همکاری ویژه‌ای را با اوقاف داشته که قابل تقدیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مرکز صدا و سیمای این استان تفاهم‌نامه‌ای را در راستای معرفی امامزادگان استان امضا کرده‌اند، اضافه کرد: در کنار این معرفی موضوعات کارشناسی شده در موضوعات دینی و مذهبی در دستور کار بوده است و این تولیدات نه تنها در شبکه اصفهان بلکه در برخی از شبکه‌های سراسری نیز منتشر و مورد اقبال قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: رسانه‌ها در اطلاع رسانی در حوزه وقف پیش قراول هستند و همواره از اوقاف جلوتر حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف پیشنهادات دیگری را برای هم افزایی بیشتر و حمایت محتوایی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی صدا و سیما داشت، افزود: مقرر شد که این پیشنهادات برای بررسی بیشتر در اتاق‌های فکر صدا و سیما ارائه شود.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری موقوفات استان اصفهان نیز امری ضروری است، ابراز داشت: در برخی از این موقوفات سرمایه‌گذاری‌های انجام شده که باید دیده شود.

اوقاف و صداو سیمای اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی