English

مرتضی نیازی:

سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای توسعه زیرساختها

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌ محور بنیاد برکت بیان کرد: این بنیاد تا کنون در حوزه اشتغال‌زایی با اجرای طرح‌های خُرد خانگی در ۲۴ شهرستان استان خراسان رضوی ورود کرده است که ۱۵۰ رسته فعالیت شغلی را شامل می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای توسعه زیرساختها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی نیازی معاون توسعه اشتغال اجتماع‌ محور بنیاد برکت در خبری اعلام کرد: بنیاد برکت حدود ۷۵ میلیارد تومان در قالب ۷۵۵ طرح در حوزه های مختلف برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، مساجد و مدارس کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

نیازی در ادامه اضافه کرد: از این تعداد طرح ۶۰۰ دستگاه مسکن محرومان، ۶۴ باب مدرسه و بقیه احداث راه و خانه عالم بوده و ۲۰۹ طرح هم با ۷۸ میلیارد تومان اعتبار تا پایان ۱۴۰۱ محقق می‌ شود.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌ محور بنیاد برکت همچنین افزود: بنیاد برکت تا کنون در حوزه اشتغال‌زایی با اجرای طرح‌های خُرد خانگی در ۲۴ شهرستان استان خراسان رضوی ورود کرده است که ۱۵۰ رسته فعالیت شغلی را شامل می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این چارچوب هفت‌ هزار و ۱۲۰ طرح با ۷۲۱ میلیارد تومان اعتبار، اجرایی شده که از این میزان اعتبار، ۲۵۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بنیاد برکت و بقیه از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌ محور بنیاد برکت عنوان کرد: راه‌اندازی ۲۰۰ کارگاه در قالب کسب و کارهای خانوادگی تا پایان امسال در دستور کار این‌بنیاد قرار دارد و ۴۲۴ روستا تحت پوشش طرح‌های بنیاد برکت قرار گرفته است و امید است تا پایان امسال این هفت‌ هزار و ۱۲۰ طرح به بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ طرح برسد.

نیازی در خاتمه خاطرنشان کرد: این خدمات با استفاده از ۳۷ نفر از مجریان و تسهیل‌گران بنیاد برکت که تحصیل‌کرده هستند انجام می‌شود و طرح‌های اشتغال‌زایی را در روستاها و شهرهای کوچک شناسایی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه