English

زهرا مبشری:

هوای خراسان رضوی سردتر می شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر پدیده غالب جوی در خراسان رضوی وزش باد شدید به ویژه در نواحی بادخیز همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هواست.

هوای خراسان رضوی سردتر می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند کاهشی دما در خراسان رضوی از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا روز‌های ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

مبشری همچنین اضافه کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا ۲روز آینده افزایش بین یک تا ۲درجه‌ای داشته و در روزهای ابتدایی هفته آینده به ۱۸درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه افزود: طی این مدت کمینه دمای هوای مشهد از ۹ به چهار درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

وی همچنین تصریح کرد: طی روزهای پایانی هفته جاری احتمال بارشهای رگباری همراه با افزایش ابرناکی در شمال غرب خراسان رضوی وجود دارد.

مبشری متذکر شد: در حال حاضر پدیده غالب جوی در خراسان رضوی وزش باد شدید به ویژه در نواحی بادخیز همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هواست.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۹درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای تایباد و بجستان با سرعت ۵۴کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه