English

عبدالرضا اقبال:

کشتی گیر اردبیلی مدال طلا را کسب کرد

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: همایون فیضی کشتی گیر شایسته اردبیلی در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور مدال طلا را بر گردن آویخت.

کشتی گیر اردبیلی مدال طلا را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالرضا اقبال ، رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: همایون فیضی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم استان اردبیل در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور که در شهر الیگودرز استان لرستان برگزار شد توانست با شکست حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یابد که در فینال حریف لرستانی خود را شکست داد و مدال طلای کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: کسب مدال طلای همایون فیضی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم نونهالان به مربیگری بهبود پور اسکندری را به جامعه کشتی استان و خانواده این کشتی گیر تبریک می گوییم و برای دیگر کشتی گیران آرزوی موفیقت و کسب مدال رنگارنگ را داریم.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل افزود: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور از روز چهارشنبه 7 مهر ماه در 10 وزن در استان لرستان شروع شده بود که از استان اردبیل نیز در این دوره از مسابقات 10 کشتی گیر شرکت کرده بودند.

گفتنی است مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور نیز در روزهای 17 لغایت 19 مهر ماه سالجاری در شهرستان کوهدشت استان لرستان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه