English

محمد صفایی:

اهمیت نگاه ویژه استاندار آینده خراسان‌رضوی به بحث انتقال آب

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس بیان کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های اجتماعی داریم، اما این ظرفیت را صرفا در بحران‌ها استفاده می‌کنیم و از این ظرفیت عظیم برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کمتر بهره برده ایم.

اهمیت نگاه ویژه استاندار آینده خراسان‌رضوی به بحث انتقال آب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس عنوان کرد: استاندار آینده خراسان‌رضوی بحث انتقال آب به استان را ویژه پیگیری کند.

صفایی با اشاره به معیار‌هایی استاندار خراسان رضوی افزود: از دولت انقلابی انتظار این است که استانداری انتصاب کند مردم مدار، عدالت محور با روحیه‌ای جهادی و جامعه محور یعنی بتواند ارتباط اجتماعی و موفقی داشته باشد به طوری که از همه ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای رفع مسائل استان استفاده کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس همچنین تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در کشور و استان در حوزه‌های اجتماعی داریم، اما این ظرفیت را صرفا در بحران‌ها استفاده می‌کنیم مانند بحران جنگ، سیل و بحران کرونا یا زلزله‌های شدید از این ظرفیت عظیم برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کمتر بهره برده ایم.

وی در ادامه گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی داریم، این منابع بانکی خود به خود به سمت توسعه، تولید و اشتغال نمی‌آید، باید در را باز کرد، باید از بخش خصوصی حمایت و به آن امنیت داد تا بخش خصوصی ورود پیدا کند و از این منابع عظیم بانکی در استان استفاده کند و آن منابع عظیم به جای این که صرف سوداگری شود بیاید به سمت توسعه و اشتغال ایجاد کند.

صفایی همچنین تصریح کرد: ۸۳۰ کیلومتر مرز داریم و تنها استانی هستیم که با دو کشور هم مرزیم، این یک ظرفیت عظیم برای صادرات و توریسم بویژه توریسم درمانی و جذب دانشجو از این کشور‌ها است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به معادن استان که از شاخصه‌های خراسان رضوی است متذکر شد: معادن غنی در سطح خراسان رضوی داریم که باید سرمایه گذاری در آن‌ها صورت گیرد و بهره برداری درستی از آن انجام شود تا ارزش افزود پیدا کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان اظهار کرد: موضوع آب از اهمیت ویژه‌ای برای خراسان رضوی برخوردار است از استاندار آینده انتظار می‌رود که بحث انتقال آب به استان را به صورت ویژه پیگیری کند.

صفایی در خاتمه خاطر نشان کرد: تاکنون نزدیک به ۱۹۰۰ میلیارد تومان مصوبه منابع برای شهرستان‌های گناباد و بجستان داریم که به مرور در حال تخصیص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه