English

حجت‌الاسلام سعیدی:

فضای مجازی به عرصه‌ جولان و تاخت‌وتاز عناصر معاند تبدیل شده است

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: برادری و وحدت میان رده‌های مختلف نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج باعث شد تا تجربه و دانش فرماندهان ارتشی با ابتکار و شجاعت فرماندهان سپاه تلفیق شود.

فضای مجازی به عرصه‌ جولان و تاخت‌وتاز عناصر معاند تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز بسیج پیشکسوتان در حرم مطهر رضوی بیان کرد: در همه کشورهای دنیا، تجلیل از مدافعان آن سرزمین یک ارزش ملی محسوب می‌شود و حتی در کشورهایی که به ناحق و با نیت تجاوز به ملت‌های دیگر، جنگی به راه می‌اندازند، کشته‌شدگان میدان نبرد گرامی داشته می‌شوند.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه این سخنان افزود: این شرایط، جنگ هشت‌ساله ما که دفاع از وطن بود، تحمیلی و مغایر با خواست و اراده ما بود و شهدای گلگون‌کفنی از اقشار و آحاد مختلف مردم، مظلومانه در آن به شهادت رسیدند، اهمیت و ارزش مضاعف دارد و مقدس‌ترین دفاع نظامی در طول تاریخ است.

رییس دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف نهادهای متولی در مقوله فرهنگ گسترش معارف دفاع مقدس است و  انتقال معارف دفاع مقدس و تبیین صحیح آن به جوانان نسل امروز، رمز خلاصی از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی همچنین اظهار کرد: فضای مجازی که امروزه به یکی دیگر از عرصه‌های جولان و تاخت‌وتاز عناصر معاند تبدیل شده اما این ظرفیت را دارد که به عطر معارف دفاع مقدس آراسته شود و از همین بستر برای انتقال و نشر مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده‌های شایسته‌ای صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره بر ضرورت بزرگداشت همه فرماندهان نیروهای مسلح و پرهیز از یک‌جانبه‌گرایی متذکر شد: برادری و وحدت میان رده‌های مختلف نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج باعث شد تا تجربه و دانش فرماندهان ارتشی با ابتکار و شجاعت فرماندهان سپاه تلفیق شود و عملیات‌های پیروزمندانه‌ای که در دوران دفاع مقدس طراحی و اجرا شد، به خاطر این بود که نیروهای مسلح ما مکمل هم شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: در مراسمات مربوط به گرامیداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس نباید فقط بر شهدای ارتش، سپاه یا بسیج تمرکز داشته باشیم زیرا حقیقت جنگ این بود که همه اتفاقات آن در سایه همگرایی و وفاق همه نیروها و با استعانت از تدابیر حضرت امام (ره) روی می‌داد.

حجت‌الاسلام سعیدی در خاتمه خاطر نشان کرد: دشمن ما در دوران دفاع مقدس شکست خورد و با گذشت ۴۱ سال از آغاز جنگ تحمیلی، دشمنان ملت ایران همچنان در برابر معارف و ارزش‌های دفاع مقدس آسیب‌پذیر هستند و فرهنگ شهدا هنوز هم بر آنان غالب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه