English

حجت الاسلام جابر عزیزی:

نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین چشمداشت به مردم خدمت می کنند

امام جمعه بیله سوار گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا، امروز نیروهای اجتماعی در جمعیت هلال احمر داریم که با کمترین چشمداشت به مردم خدمت می کند.

نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین چشمداشت به مردم خدمت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی ، امام جمعه بیله سوار در دیدار با مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برای نیروهای جمعیت هلال احمر زمان و مکان معنا ندارد و این جمعیت نگاه ویژه ای به مسائل دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: داوطلب محور بودن جمعیت هلال احمر باعث جلب اعتماد مردم به این نهاد شده است.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا با بیان این مطلب افزود: مردم، هلال احمر را یک نهاد مردمی می دانند و جمعیت هلال احمر در بیله سوار با استفاده از نیروهای داوطلب خدمات متعددی به مردم منطقه ارائه می دهد.

وی گفت: در بحث کرونا این جمعیت در طرح های مختلف مشارکت کرده و عملکرد آن ها موجب رضایت مردم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: از ۱۳ پایگاه بین شهری موجود در استان، ۲ پایگاه در شهرستان بیله سوار قرار دارد.

ضربی اظهار کرد: شهرستان بیله سوار از نظر نیروی انسانی و فضای فیزیکی مشکل و کمبودی ندارد و جهت راه اندازی کلینیک های درمانی در این شهرستان مطالعات لازم را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: استخدام ۳۳ نفر از نجاتگران درجه ایثار باعث قوت گرفتن بدنه این جمعیت شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه