English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

آتش نشانان فرشتگان بی ادعایی هستند که مجاهدانه خدمت می کنند

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: آتش نشانان با فداکاری و ایثار خود برای نجات جان هم نوعان خود شعله های آتش را به جان می خرند و مجاهدانه به انسان ها خدمت رسانی می کنند.

آتش نشانان فرشتگان بی ادعایی هستند که مجاهدانه خدمت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار میرحیدری طی پیامی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به این فرشتگان بی ادعا تبریک گفت و بیان داشت: این افراد با فداکاری و ایثار خود برای نجات جان هم نوعان خود شعله های آتش را به جان می خرند و مجاهدانه به انسان ها خدمت رسانی می کنند.

در متن پیام سردار "محمدرضا میرحیدری" آمده است:

رشادت ها و ایثارگری های کارکنان غیور آتش نشانی همه جا زبانزد است و از آنها در نزد مردم قهرمانانی بی ادعا ساخته است.

این افراد عاشق خدمت به هم نوعان خود هستند و با فداکاری و ایثار برای نجات جان انسان ها شعله های آتش را به جان می خرند تا شعله های خدمت به مردم در وجودشان خاموش نشود.

بارها شاهد رشادت ها و دلاوری های آتش نشانان در ماموریت ها بوده ایم ، این افراد در مسیر نجات جان انسان ها از جان خود گذشته اند و با ایمان به خدای متعال به دل خطر می زنند و از هیچ چیز هراسی ندارند.

مردم ما قدردان این عزیزان هستند و بسیاری از مردم از جمله نسل جوان و نوجوان ما درس مردانگی ، ایثار، استقامت و صبوری را از آنان آموخته اند، همانگونه که چند روز پیش شاهد بودیم "علی لندی" نوجوانی از توابع شهرستان "ایذه" چگونه برای نجات جان هم نوع خود آتش را به جان خرید و درس مردانگی و ایثار و از خودگذشتگی به همه ما آموخت.

تصمیم گیری و مدیریت در مقابله با حوادث غیر مترقبه و شرایط بحرانی بسیار دشوار است، لذا کسانی می توانند از پس چنین شرایطی برآیند که تجربه کار و اهتمام جدی در تصمیم گیری شرایط خاص را داشته باشند، آتش نشانان هستند که در این شرایط تصمیم گیری می کنند و عملیات انجام می دهند.

فداکاری های شهدای آنش نشانی ،تلاش و جانفشانی در راه خدمت به مردم از ارزشمندترین کارهای دنیا است و ایثارگری های شهدای آتش نشان هیچ گاه از یاد و خاطره مردم نخواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه