English

مردم قم در کمک به نیازمندان سابقه‌ای دیرینه دارند

امام جمعه قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار با شخصیت و نوع دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک کند می‌تواند به خوبی از این ظرفیت استفاده کند.

مردم قم در کمک به نیازمندان سابقه‌ای دیرینه دارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم و جمعی از مسؤولان این اداره‌کل که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از عملکرد ۵ ساله کمیته امداد در استان قم در رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان تشکر و اظهار کرد: گزارش ارائه شده از کمیته امداد و آمار شما نشان دهنده رشد بسیار مطلوب در کمک‌های مردمی و رسیدگی به محرومین است و این در حالی است که عموم مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی به سر نمی‌برند ولی مردم وقتی می‌بینند که از خود نیازمند تر وجود دارد از جان و دل برای محرومین انجام وظیفه می‌کنند.

وی در خصوص مردم قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار با شخصیت و نوع دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک کند می‌تواند به خوبی از این ظرفیت استفاده کند.

امام جمعه قم گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی بر خودکفایی خانواده‌های نیازمند چندین بار تاکید کردند، باید کاری کنیم که این خانواده‌ها به خودکفایی برسند و کمیته امداد محل استقرار برای محرومان و نیازمندان نباشد بلکه محل عبور برای این قشر باشد.

وی ادامه داد: فکر، طرح و برنامه صحیح برای نیازمندان و ایجاد انگیزه و مشوق‌ها ازجمله ایجاد کارگاه‌های گروهی می‌تواند راهکار خوبی برای افزایش اشتغال‌زایی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی