English

با محاصره کرونا توسط واکسیناسیون:

کرونا در آستانه تسلیم شدن در مازندران

در شبانه روز گذشته 2 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی مازندران فوت کردند که نسبت به روزهای گذشته این آمار نشان از کاهش مرگ های کرونایی دارد.

کرونا در آستانه تسلیم شدن در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، 59 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 66 بیمار مبتلا به کووید19 با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و 108 بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته 2 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

با توجه به اینکه ظرفیت بیمارستان‌های مازندران حدود 4 هزار تخت بیمارستانی است، هم اکنون 430 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 53 بیمار جدید مشکوک به کووید19 در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و 52 نفر ترخیص شدند.

وی ادامه داد: 87 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر سید عباس موسوی گفت: اکنون 328 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

وی با اشاره به جان باختن 2 نفر در 24 ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: 2 میلیون و 150 هزار و 972 دُز واکسن تا کنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش 6 بیمار کرونایی جدید 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه گفت: 14 بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را 102 نفر اعلام کرد و بیان داشت: 21 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی عنوان داشت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: 377 هزار و 645 دُز واکسن تا کنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل تزریق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه